مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-01سياسي

آمریکا در صورت زورگویی در موضوع مکانیسم ماشه ضربه سهمگین می خورد


آمریکا اگر می خواهد در موضوع مکانیسم ماشه با وجود خروجش از برجام، آن تفکر سلطه گرانه و زورگویانه ای را که همیشه داشته در پیش بگیرد، - علی حدادی نماینده مردم سخنگوی کمیسیون شوراها و  امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره ادعای آمریکا برای استفاده از مکانیسم ماشه، اظهار داشت: بحثی که درباره برجام دارم این است که به علت ناکارآمدی افرادی که در مذاکره بودند و عدم دقت لازم افرادی که در برجام مذاکره کردند، متاسفانه امتیازاتی که داده شد.

وی افزود: در این بحث برجام ما ضررهای زیادی کردیم اما اینکه امروز آمریکا -که خود عضوی از پاسخگویان این مذاکره و قرارداد بوده- از قرارداد خارج شده دیگر از لحاظ قانونی امروز به هیچ وجه نمی تواند ورود قانونی داشته باشد.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا اگر می خواهد در موضوع مکانیسم ماشه با وجود خروجش از برجام، آن تفکر سلطه گرانه و زورگویانه ای را که همیشه داشته در پیش بگیرد، در این جدال، ضربه سهمگین می خورد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: آمریکا از لحاظ قانونی نمی تواند به این مطلب ورود داشته باشد و این مسئله خلاف قانون بین المللی است؛ لذا این تخلفی است که اگر بخواهد انجام شود قوانین بین المللی باید پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در صورت زورگویی در موضوع مکانیسم ماشه ضربه سهمگین می خورد

آمریکا در صورت زورگویی در موضوع مکانیسم ماشه ضربه سهمگین می خورد