مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:402020-10-01سياسي

برکات ولایت فقیه را به وسعت همه دین است


امام جمعه موقت تهران برکات ولایت فقیه را به وُسعت همه دین دانست و گفت: فراموش نکنیم که این انقلاب شکوهمند به راحتی به دست نیامده که بخواهیم آن را به راحتی از دست دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام کاظم صدیقی چهارشنبه شب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و در جمع عزاداران حسینی با اشاره به برخی آیات سوره مبارکه حجّ اظهار کرد: همان گونه که قرآن کریم امانت پیامبر (ص) است، این انقلاب اسلامی هم امانت امام (ره) و شهداست و خداوند در قرآن با صراحت به ما دستور می فرماید که باید امانت ها را به اهلش واگذار کرد.

وی افزود: تعبیر أن تؤدّوا الامانات إلی أهلها در آیه قرآن بر اساس قرائن مختلف نشان می دهد که این امانات، امانات اجتماعی، سیاسی و حُکومتی است و از این رو اگر ما بخواهیم به افراد بی اعتنای به دین و شرع، رأی دهیم قطعا در پیشگاه خداوند مسؤول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: سپردن مسؤولیت های مهم به افراد در انتخابات به ما سپرده شده است و باید از خود سؤال کنیم که آیا در واگذاری امانت های مختلف به افراد دقت لازم را داشته و داریم یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات ولایت فقیه را به وسعت همه دین است

برکات ولایت فقیه را به وسعت همه دین است