مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-01اقتصادي

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 35 هکتار از اراضی شبستر


توافقنامه طرح اقدام ملی مسکن در 35 هکتار از اراضی شبستر بین اداره کل راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن آذربایجان شرقی امضا شد.

- توافقنامه طرح اقدام ملی مسکن در 35 هکتار از اراضی شبستر، به منظور تهیه طرح، برآورد و اجرای عملیات آماده سازی اراضی ملی شماره پلاک 51 اصلی بخش 16 تبریز موسوم به اراضی شبستر، توسط مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی امضا شد.

این اراضی برای شروع عملیات آماده سازی اجرای طرح اقدام ملی مسکن از سوی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شده است.

بر اساس این توافقنامه، بنیاد مسکن متعهد به طراحی سایت مطابق ضوابط طرح تفصیلی مصوب شهر تبریز و ارایه آن به اداره کل راه و شهرسازی برای طی مراحل تصویب از نظر شهرسازی، برآورد هزینه های اجرایی بر اساس طرح نهایی مصوب برای تنظیم قرارداد نهایی و اجرای طرح آماده سازی بر اساس قرارداد منعقده است.

در این توافقنامه اداره کل راه و شهرسازی نیز متعهد به تسریع در تصویب طرح نهایی در کمیسیون های مربوطه شهرسازی و تنظیم و ابلاغ قرارداد آماده سازی بوده و بعد از اتمام مراحل فوق، قرارداد آماده سازی در قالب پیمانکاری نقدی یا غیرنقدی مطابق شیوه جاری سازمان ملی زمین و مسکن بین ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن آذربایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 35 هکتار از اراضی شبستر

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در 35 هکتار از اراضی شبستر