مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:302020-10-01سياسي

احداث سه هزار واحد مسکن محرومین استان مرکزی امروز آغاز می شود


رییس سازمان مدیریت و برنانه ریزی کشور گفت: عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و اقشار کم درآمد آغاز می شود.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدیریت و برنانه ریزی کشور گفت: عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و اقشار کم درآمد آغاز می شود.

دکتر محمدباقر نوبخت دهم مهرماه در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کنار ابلاغ سلام رییس جمهوری و هیات وزیران به مردم استان مرکزی، سه اقدام در این سفر پیگیری خواهد شد.

وی افزود: امروز مجموعه طرح ها و پروژه هایی که برای استان مرکزی می تواند تا پایان سال جاری یا قبل از اتمام دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد، در شورای برنامه ریزی استان مصوب و اعتبارات کامل آن دیده خواهد شد، همچنین مجموعه ای از طرح های تولیدی با اعتبارات در نظر گرفته شده در قالب برنامه جهش تولید در راستای ابلاغیه مقام معظم رهبری برای استان در سال جاری مشخص می شود و در شورای برنامه ریزی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

نوبخت تصریح کرد: در این سفر عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی در قالب هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و دو هزار واحد برای افراد کم درآمد آغاز می شود و تمام برنامه های این سفر تا پایان امسال یا آخر بهار 1400 قابل بهره برداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سه هزار واحد مسکن محرومین استان مرکزی امروز آغاز می شود

احداث سه هزار واحد مسکن محرومین استان مرکزی امروز آغاز می شود