مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-01حوادث

وقوع سیل کم سابقه در هرسین/تلف شدن 300 راس دام و قطع راه ارتباطی 3 روستا


جانشین فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به وقوع سیل در این شهرستان گفت: بر اثر این حادثه بیش از 300 راس دام تلف و راه ارتباطی 3 روستا نیز قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ نوذر شاه حسینی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از بارش شدید باران در شب گذشته و بالا آمدن سطح آب معابر و خیابان ها، شاهد وقوع سیلاب در سطح شهرستان هرسین بودیم.

وی ادامه داد: به علت وقوع این سیلاب کم سابقه، مسیر ارتباطی روستاهای داوودی علیا ، کهریز و چغاسعید مسدود و 300 راس گوسفند نیز در روستای داوودی علیا به علت ریزش کوه و سیلاب تبف شدند.

سرهنگ شاه حسینی خاطرنشان کرد: هرچند با تلاش های بی وقفه پلیس و دیگر نیروهای امدادی حوالی ساعت 3 بامداد امروز راه ارتباطی روستای کهریز بازگشایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرسین یادآوری کرد: بر اثر وقوع سیل به 15 خانوار در روستاهای یاد شده خسارات زیادی وارد آمد که کارشناسان در حال ارزیابی و برآورد میزان این خسارات هستند.

وی تصریح کرد: در این حادثه همچنین سیل 2 دستگاه خودروی تیبا و وانت پیکان نیز در روستای چغاسعید که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد هرچند خوشبختانه هردوی آن ها فاقد سرنشین بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سیل کم سابقه در هرسین/تلف شدن 300 راس دام و قطع راه ارتباطی 3 روستا

وقوع سیل کم سابقه در هرسین/تلف شدن 300 راس دام و قطع راه ارتباطی 3 روستا