مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-01اجتماعي

یک سوم دانش آموزان استان کرمان به فضای مجازی دسترسی ندارند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر ترسیم نقشه یادگیری برای تک تک دانش آموزان در مدارس گفت: برنامه درسی در دوران شیوع ویروس کرونا به صورت کامل اجرا می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر ترسیم نقشه یادگیری برای تک تک دانش آموزان در مدارس گفت: برنامه درسی در دوران شیوع ویروس کرونا به صورت کامل اجرا می شود.

احمد اسکندری نسب در جمع مدیران مدارس منطقه راین با اشاره به اینکه بیش از یک سوم دانش آموزان استان به فضای مجازی دسترسی ندارند خاطر نشان کرد: آموزش حضوری در شرایط فعلی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ایجاد عدالت آموزشی است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار مدرسه زیر 50 نفر دانش آموز در استان اظهار کرد: رعایت مسائل بهداشتی در این مدارس آسان تر است.

اسکندری نسب با اشاره به رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در مدارس استان گفت: بر اساس ارزیابی تیم های بازرسی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی رعایت مسائل بهداشتی در مدارس استان از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: کلاس های درس در مدارس استان 100 درصد به صورت حضوری در حال برگزاری است و آموزش از روش های مختلف حضوری، مجازی، برنامه تلویزیونی و بسته های آموزشی یادگیری محور دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم دانش آموزان استان کرمان به فضای مجازی دسترسی ندارند

یک سوم دانش آموزان استان کرمان به فضای مجازی دسترسی ندارند