مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-01سياسي

986/ شهید علی بابا خزایی: پیرو همیشگی امام عزیز باشید


شهید علی بابا خزایی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «از شما می خواهم پیرو همیشگی امام عزیز باشید و نگذارید تنها بماند».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید علی بابا خزایی؛ به نام خدا درود بی پایان بر امام امت خمینی بت شکن و با پیروزی هر چه سریعتر انقلاب شکوهمند اسلامی وصیت خود را شروع می کنم سپاس خدای یکتا که به ما هستی بخشید و به ما قوت عطا کرد که تا در راه رسیدن به هدف خود که راه انبیاء و اولیاء است برسیم.

پدر و مادر عزیزم به خدا سوگند تا خون در رگ هایم هست با دشمنان خدا و قرآن و اسلام تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون که در بدن دارم با مزدوران بعثی و صهیونیستی که دشمنان خدا هستند، به جنگ برمی خیزم سوگند به خدای متعال به یاری مسلمانان و محرومان جهان می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

986/ شهید علی بابا خزایی: پیرو همیشگی امام عزیز باشید

986/ شهید علی بابا خزایی: پیرو همیشگی امام عزیز باشید