مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:152020-10-01اجتماعي

تشدید گشت های حفاظتی از تالاب ها و آب بندان های مازندران


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: امسال گشت و کنترل ها را باتوجه به حضور پرندگان مهاجر در تالاب ها، آب بندان ها و آبگیرهای سطح استان تشدید کردیم.

- حسینعلی ابراهیمی کارنامی درباره وضعیت حضور پرندگان مهاجر در طبیعت مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با شروع فصل پاییز پرندگان مهاجر بسیاری در زیستگاه ها و طبیعت مازندران مستقر می شوند.

وی افزود: معمولا  سال های گذشته طبیعت مازندران میزبان بین 700 تا 800 هزار قطعه پرنده مهاجر در استان مازندران است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه امسال گشت و کنترل ها را در  تالاب ها، آب بندان ها و آبگیرهای سطح استان تشدید کردیم، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی باتوجه به تلفات سال گذشته پرندگان، گشت های مشترکی را با دامپزشکی در دستور کار قرار داریم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در حوزه شکار غیرمجاز هیچ تعارفی با متخلفان نداریم، خاطرنشان کرد: درصورت مشاهده شکار متخلفان را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

ابراهیمی کارنامی یادآور شد: در ارتباط با بحث دامگاه داران در شهرستان فریدونکنار با تصمیم گیری کمیته ای که به ریاست فرماندار شهرستان برگزار می شود امسال روش غیرمجاز صید در فریدونکنار برداشته شود و در ارتباط با شکل و شمایل بازار نیز باید تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید گشت های حفاظتی از تالاب ها و آب بندان های مازندران

تشدید گشت های حفاظتی از تالاب ها و آب بندان های مازندران