مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:102020-10-01اقتصادي

صرفه جویی 4 میلیاردی در پروژه های کاشت فضای سبز قم


مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به طراحی کاشت 900 هزار متر مربع از پروژه های توسعه فضای سبز شهر قم در سازمان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طراحی کاشت 32 پروژه مهم توسعه فضای سبز انجام شده و پس از تصویب در کارگروه تخصصی طراحی و توسعه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام جوادیان با اشاره به اهمیت طراحی خلاقانه و منطبق با سیما و منظر شهری، گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون 32 پروژه مهم توسعه فضای سبز با مساحتی بالغ بر 897 هزار متر مربع تهیه و پس از طرح و بررسی در کارگروه طراحی و توسعه فضای سبز سازمان برای اجرا به مناطق هشتگانه ابلاغ شده است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: با توجه به اهمیت طراحی کاشت پروژه های توسعه فضای سبز، طراحی این پروژه ها از سال 95 با فرآیند جدید صورت می پذیرد که نتیجه آن اعمال نظرات کارشناسی و دستیابی به فضای سبز زیبا و مطلوب است.

جوادیان با اشاره به وظایف کارگروه تخصصی طراحی و توسعه، اظهار کرد: پس از درخواست ادارات فضای سبز مناطق با هدف کاهش هزینه ها و خطاهای احتمالی بازدیدهای اولیه میدانی انجام و طرح و کانسپت پیشنهادی کارشناسان مناطق دریافت و به همراه چند کانسپت دیگر در معاونت فنی سازمان پارک ها و فضای سبز قم مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 4 میلیاردی در پروژه های کاشت فضای سبز قم

صرفه جویی 4 میلیاردی در پروژه های کاشت فضای سبز قم