مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:102020-10-01حوادث

فروشگاه خدمات موبایل و نفوذ به حریم خصوصی مشتری


سرپرست پلیس فتا استان از کشف پرونده ربایش و سرقت داده های غیرمجاز تلفن همراه خبر داد و گفت: در برخی از پرونده های جرائم سایبری شخص شاغل در فروشگاه خدمات موبایل پس از ریکاوری یا تعمیر گوشی اقدام به استخراج اطلاعات یا نصب بدافزار می کند.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست پلیس فتا استان از کشف پرونده ربایش و سرقت داده های غیرمجاز تلفن همراه خبر داد و گفت: در برخی از پرونده های جرائم سایبری شخص شاغل در فروشگاه خدمات موبایل پس از ریکاوری یا تعمیر گوشی اقدام به استخراج اطلاعات یا نصب بدافزار می کند.

سرگرد احسان بهمنی در گفت و گو با ایسنا، تصریح کرد: شخصی به پلیس فتا استان مراجعه و ضمن ارائه مرجوعه قضایی اظهار داشت شخصی مزاحم با نصب بدافزار به اطلاعات گوشی من دسترسی پیدا کرده و همچنین با فعال سازی دوربین موبایل، اقدام به تهیه فیلم از حریم خصوصی من کرده است.

وی بیان کرد: با تحقیقات و بررسی های اطلاعاتی مشخص شد شاکیه از چت ها و عکس های تبادل شده شوهرش با شخصی مونث تصویربرداری و به گوشی خودش منتقل می کند،پس از مدتی این مستندات در گوشی وی پاک می شود،خانم مذکور از شوهر خواهرش برای ریکاوری تصاویر پاک شده کمک خواسته است.

این مسئول انتظامی افزود: داماد خانواده به واسطه یکی از دوستان شاغل در فروشگاه خدمات موبایل این اطلاعات را بازیابی می کند،لیکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه خدمات موبایل و نفوذ به حریم خصوصی مشتری

فروشگاه خدمات موبایل و نفوذ به حریم خصوصی مشتری