مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:052020-10-01سياسي

بیانیه نمایندگان ولی فقیه در حمایت از جمهوری آذربایجان


نمایندگان ولی فقیه در استان های شمال غرب کشور با صدور بیانیه ای عنوان کردند: دولت آذربایجان در بازپس گیری اراضی قره باغ کاملاً قانونی و شرعی عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، ائمه جمعه استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان در ارومیه در خصوص موضوع اقدام کشورهای آذربایجان و ارمنستان بر سر موضوع قره‌باغ بحث و بررسی کردند.

در پایان این نشست بیانیه‌ای مشترک منتشر شد که متن بیانیه به شرح ذیل است بسم الله الرحمن الرحیم هیچ تردیدی در تعلق قره‌باغ به آذربایجان و اشغال آن و لزوم بازگشت این اراضی به آذربایجان، کشور اهل‌بیت نیست و دولت آذربایجان در بازپس‌گیری این اراضی کاملاً قانونی و شرعی عمل کرده و با این اقدام درصدد اجرای چهار قطع‌نامه شورای امنیت سازمان ملل برآمده است.

ما به اقتضای آیات قرآن و سیره معصومین علیه‌السلام و به اقتضای فلسفه انقلاب اسلامی خود را ملزم به حمایت و دفاع از مظلوم می‌دانیم.

ملت آذربایجان بهتر از همه می‌دانند که جمهوری اسلامی بالاترین کمک و حمایت را در طول اشغال قره‌باغ به آذربایجان داشته و در تمام محافل بین‌المللی از تمامیت ارضی آذربایجان دفاع کرده و وزارت امور خارجه نیز اخیراً دوباره بر تمامیت ارضی آذربایجان در غائله اخیر تأک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نمایندگان ولی فقیه در حمایت از جمهوری آذربایجان

بیانیه نمایندگان ولی فقیه در حمایت از جمهوری آذربایجان