مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 02:302020-09-30سياسي

تخریب 2800 بنای غیرقانونی در شهریار/متخلفین حاشیه امن نخواهند داشت


فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر عظم جدی فرمانداری شهریار برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و نبود حاشیه امن برای متخلفین گفت: در مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز خط قرمزی جز قانون نداریم و در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ظرف یک سال گذشته .

- فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر عظم جدی فرمانداری شهریار برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و نبود حاشیه امن برای متخلفین گفت: در مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز خط قرمزی جز قانون نداریم و در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ظرف یک سال گذشته 2800 بنای غیرمجاز در سطح شهرستان تخریب شده است.

نوراله طاهری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح تخریب 2800 بنای غیرمجاز در شهرستان شهریار گفت: یکی از مشکلاتی که شهرستان شهریار از سال های قبل به علت مهاجرپذیر بودن با آن مواجه است، ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهرهای آن است، لذا در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرقانونی و غیرمجاز ظرف یک سال گذشته 2800 بنا در این شهرستان تخریب شده است.

وی افزود: کار آزادسازی مسیرهای رودخانه های شهرستان از شمال به جنوب با همکاری ارگان ها، شهرداری ها، نهادهای قضایی و انتظامی از سال 96 آغاز و همچنان ادامه دارد و امروز شاهد آن هستیم که در مسیر مسیل های شمال به جنوب شهرستان کمتر از 10 درصد از زمین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 2800 بنای غیرقانونی در شهریار/متخلفین حاشیه امن نخواهند داشت

تخریب 2800 بنای غیرقانونی در شهریار/متخلفین حاشیه امن نخواهند داشت