مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 00:202020-09-30سياسي

روحانیون اصلاح طلب و اصولگرا از شأن آیت الله سیستانی گفتند


پس از حواشی و جنجال روزهای گذشته یادداشت حسین شریعتمداری، حسن روحانی، روحانیون، محمدجواد ظریف و چهره های سیاسی-رسانه ای اصلاح طلب و اصولگرا بر اهمیت جایگاه آیت الله سیستانی و شأن و احترام ایشان نزد شیعیان و البته دیگر مسلمانان تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: ​حسن روحانی روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید عراق در تهران، جمله ای هم در رثای آیت الله سیستانی گفت.

جمله ای که البته اگر حواشی و جنجال روزهای گذشته یادداشت حسین شریعتمداری هم نبود، احتمالا از رییس جمهوری در چنین دیداری با یک مقام عراقی می شنیدیم اما تاکید موکد رییس جمهوری ایران بر احترام ملت و دولت ایران به این مرجع تقلید عالیقدر شیعیان جهان و مهم تر از آن، اشاره روشن روحانی بر نقش بی بدیل مرجعیت آیت الله سیستانی در ثبات و امنیت عراق ، نشان از آن داشت که این جملات رییس جمهوری به نحوی واکنشی است به آنچه عملا تمامی هفته ای که گذشت، در حاشیه انتشار یادداشت مدیرمسوول روزنامه کیهان ، فضای سیاسی-رسانه ای را در هر دو کشور ایران و عراق به عنوان دو کشور از ممالک بزرگ شیعه نشین جهان، درگیر خود کرده بود.

واکنش ها به این یادداشت جنجالی اما به هیچ عنوان به آن اظهارنظر غیرمستقیم رییس جمهوری محدود نبود و بسیاری از سیاسیون و البته اصحاب رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون اصلاح طلب و اصولگرا از شأن آیت الله سیستانی گفتند

روحانیون اصلاح طلب و اصولگرا از شأن آیت الله سیستانی گفتند