مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 00:002020-09-30سياسي

از تخلفاتی که در مقالات صورت می گیرد تا تجمیع پژوهشکده ها/پخته خواری پژوهشی ممنوع


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: خبرهایی در حوزه تخلفات مقالات پژوهشی از مجامع بین المللی منتشر می شود و نظام علمی ما را زیر سوال می برند.

- بخش پایانی/ معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در ایسنا مطرح کرد از تخلفاتی که در مقالات صورت می گیرد تا تجمیع پژوهشکده ها/پخته خواری پژوهشی ممنوع معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: خبرهایی در حوزه تخلفات مقالات پژوهشی از مجامع بین المللی منتشر می شود و نظام علمی ما را زیر سوال می برند.

باید با هر نوع تخلف، کژی و انحراف در نظام علمی، برخورد صریح، شفاف و قاطع داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در بازدید از ایسنا، توجه به انتشار مقالات علمی در مجامع بین المللی را یکی از سیاست های مورد تاکید در برنامه هفتم برشمرد و گفت: در حوزه پژوهش قطعا بر روی مقالات علمی در بستر ملی و بین المللی باید توجه ویژه داشته باشیم و به آن توجه کنیم.

من بر خلاف برخی که مقاله را غیر موثر می دانند، این دید را ندارم؛ چرا که مقالات علمی انعکاس دهنده فعالیت های پژوهشی و فناوری ما به مراجعی هستند که این مراجع داوران علمی بوده و ما تا زمانی که نتایج فعالیت های علمی خود را منعکس نکنیم و مورد داوری قرار ندهیم، هر ادعایی در حوزه های علمی و فناوری در حد ادعا باقی می ماند و فقط برای خودمان ارزش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تخلفاتی که در مقالات صورت می گیرد تا تجمیع پژوهشکده ها/پخته خواری پژوهشی ممنوع

از تخلفاتی که در مقالات صورت می گیرد تا تجمیع پژوهشکده ها/پخته خواری پژوهشی ممنوع