مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 23:252020-09-30اقتصادي

افزایش 20 درصدی قیمت آب بسته بندی


دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب های معدنی و آشامیدنی ایران از افزایش 20 درصدی قیمت محصولات این صنعت در پی افزایش قیمت مواد اولیه از سوی صنایع پتروشیمی خبر داد و گفت: - صنایع پتروشیمی با افزایش قیمت دلار در سامانه نیما محصولات خود را گران می کنند و با این کار تیشه به ریشه صنعت غذا می زنند.

فروهر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه بسته بندی صنایع غذایی در ماه های گذشته، گفت: قیمت هر کیلوگرم پت ( ماده اولیه تولید انواع بطری های پلاستیکی برای تولید انواع نوشیدنی ها) که اوایل امسال حدود 11 هزار تومان بود، دیروز در بورس از 20 هزار تومان و در بازار آزاد از 27 هزار تومان عبور کرد.

این ماده نقشه کلانی در صنعت آب معدنی دارد.

وی با بیان اینکه با افزایش قیمت مواد اولیه صنایع پتروشیمی همه صنایع غذایی دچار مشکل شدند تصریح کرد: قیمت بسته بندی در صنایع غذایی در حال افزایش است و در صورت تداوم این وضعیت تولیدکنندگان صنعت غذا در آستانه ضرر و زیان قرار می گیرند.

به گفته دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب های معدنی و آشامیدنی ایران، علت این وضعیت این است که صنایع پتروشیمی مبنای محاسبه قیمت محصولات خود را نرخ ارز نیمایی قرار داده اند و با افزایش قیمت دلار محصولات خود را گران می کنند؛ این در حالی است که خوراک و موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی قیمت آب بسته بندی

افزایش 20 درصدی قیمت آب بسته بندی