مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 22:552020-09-30سياسي

مسؤولان به فکر رضایتمندی مردم باشند


مسؤولان باید با مردم متواضع بوده و از تکبر و غرور خودداری کرده و در مهار گرانی ها نظارت بیشتر داشته و با روحیه خدمتگزاری موجب رضایتمندی مردم شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری در سالن آمفی تئاتر حضرت باقرالعلوم(ع) با اشاره به عهدنامه مالک اشتر اظهار کرد: مسؤولی که آمرانه برخورد می کند، براثر غرور و تکبر از جایگاه خود، اخلاقش ضعیف و فضائل اخلاقی اش منحط شده و باعث ضعف دین در مردم و زوال اخلاق، دین و قدرت در جامعه می شود.

وی ادامه داد: مسؤولان باید با مردم متواضع بوده و روحیه خدمتگزاری داشته و از تکبر و غرور به دور باشند و از بالا به پایین به مردم نگاه نکنند.

امام جمعه شهرستان قدس افزود: مردم ارباب و مسؤولان خدمتگزار آن ها هستند و نباید آمرانه با مردم رفتار کنند؛گاهی شنیده می شود که مسؤولی رفتار ناشایست با مردم دارد، درب اتاق به روی آن ها می بندد و مردم را ناامید برمی گرداند.

  حجت الاسلام جوکار تأکید کرد: لازم است همه دستگاه های ذی ربط به مدیریت فرمانداری و حمایت دستگاه قضایی، اقدامی واجب نسبت به گرانی ها و مهار تورم انجام داده و نظارت بیشتر بر بازار داشته باشند چرا که گرانی ها زندگی مردم را با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است و باید فکر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان به فکر رضایتمندی مردم باشند

مسؤولان به فکر رضایتمندی مردم باشند