مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 22:302020-09-30سياسي

ایران آماده کمک به حل اختلافات آذربایجان و ارمنستان


رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر به رسمیت شناختن تمامیت ارضی کشور آذربایجان از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: آماده هرگونه کمک برای پایان مناقشه و حل وفصل اختلافات دو کشور از طریق گفتگو و در چارچوب مقررات حقوق بین المللی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏مواضع جمهوری اسلامی ایران در مورد کشور آذربایجان همیشه شفاف بوده؛ تمامیت ارضی این کشور را به رسمیت شناخته و پایان اشغال را موجب ثبات در منطقه می‌دانیم.

آماده هرگونه کمک برای پایان مناقشه و حل‌وفصل اختلافات دو کشور از طریق گفتگو در چارچوب مقررات حقوق بین‌المللی هستیم.

»به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واعظی همچنین صبح چهارشنبه در تماس تلفنی شاهین مصطفی اف معاون نخست‌وزیر آذربایجان با وی، تاکید کرد: در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان از جایگاه مهم و خاصی برخوردار است و ما همواره از هر فرصتی برای تقویت و توسعه روابط و مناسبات خود با این کشور استفاده کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری نیز در تماس تلفنی نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان با وی ضمن ابراز نگرانی از تحولات اخیر منطقه ناشی از مناقشه و درگیری بین دو کشور همسایه ارمنستان و آذربایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آماده کمک به حل اختلافات آذربایجان و ارمنستان

ایران آماده کمک به حل اختلافات آذربایجان و ارمنستان