مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 22:202020-09-30بين الملل

مرکل: آلمان در مورد پرونده ناوالنی با اتحادیه اروپا رایزنی می کند


صدراعظم آلمان در نشست پارلمانی این کشور پرونده مسمومیت ادعایی «آلکسی ناوالنی» منتقد روس را مسأله ای خواند که نیازمند توجه جامعه جهانی است.

- صدراعظم آلمان در نشست پارلمانی این کشور پرونده مسمومیت ادعایی آلکسی ناوالنی منتقد روس را مسأله ای خواند که نیازمند توجه جامعه جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان می گوید که پرونده مسمومیت ادعایی وبلاگ نویس و منتقد معروف روس به نام آلکسی ناوالنی صرفاً به آلمان و روسیه مربوط نیست؛ بلکه لازم است که این پرونده مورد توجه و اقبال جامعه جهانی قرار گیرد.

صدراعظم آلمان که روز چهارشنبه در نشست پارلمانی این کشور صحبت می کرد، در این باره مدعی شد: این یک موضوع دوجانبه نیست، بلکه جرمی است که در خاک روسیه روی افتاده و کنوانسیون تسلیحات شیمیایی را نقض می کند، که این امر خود یک موضوع بین المللی است .

وی در ادامه افزود: ما منتظر خواهیم ماند تا نتایج تحقیقات را از سازمان منع تسلیحات شیمیایی دریافت کنیم و سپس در درون اتحادیه اروپا در مورد پاسخ ضروری بحث و گفتگو خواهیم کرد .

مرکل با اشاره به اینکه آلمان در روابط با روسیه به اصول معینی پایبند است، گفت: ما روسیه را ترغیب کردیم، و من امروز یک بار دیگر این کار- انجام تحقیقات کامل و شفاف درباره این حمله- را انجام می دهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکل: آلمان در مورد پرونده ناوالنی با اتحادیه اروپا رایزنی می کند

مرکل: آلمان در مورد پرونده ناوالنی با اتحادیه اروپا رایزنی می کند