مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 22:152020-09-30سياسي

اجرای 1080 برنامه دفاع مقدس در بسیج و سپاه سمنان/ فعالیت ها همچنان ادامه دارد


جانشین سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان از اجرای یک هزار و 80 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بسیج و سپاه این استان خبر داد و گفت: فعالیت ها در راستای تبیین ایثارگری های رزمندگان همچنان ادامه دارد.

- سرهنگ منصور شوقانی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ستاد پاسداشت چهل سالگی دفاع مقدس از مدت ها پیش در استان سمنان فعالیت خود را آغاز کرد و در همین راستا، یک هزار و 80 عنوان برنامه در سپاه و بسیج این استان تدوین شد.

او اضافه کرد: اجرای پروتکل های بهداشتی در برنامه های هفته دفاع مقدس یکی از مسائل مورد تأکید در ستاد استانی پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و کمیته های شهرستانی بود و تأکید شد تا همه برنامه ها با اجرای شیوه نامه های بهداشتی به مرحله عمل برسد.

جانشین سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس در این استان امسال هم با روحیه جهادی و حضور خود مردم در صحنه اجرایی شد، افزود: در شهرستان سمنان 40 برنامه، شاهرود 80 برنامه، دامغان 50 برنامه، گرمسار 35 برنامه، مهدی شهر 23 برنامه، میامی 20 برنامه، سرخه 50 برنامه و آرادان 12 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا شد.

شوقانی ادامه داد: اقشار بسیج و معاونت های سپاه استان سمنان نیز 170 برنامه را اجرایی کردند و 600 برنامه عمومی بسیج در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1080 برنامه دفاع مقدس در بسیج و سپاه سمنان/ فعالیت ها همچنان ادامه دارد

اجرای 1080 برنامه دفاع مقدس در بسیج و سپاه سمنان/ فعالیت ها همچنان ادامه دارد