مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 21:352020-09-30پزشكي

ایجاد 1000 تخت بیمارستانی در لرستان/ 80 پزشک متخصص جذب شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ایجاد هزار تخت بیمارستانی در این استان با عملیاتی شدن سه بیمارستان در حال ساخت خبر داد و گفت: امسال 80 پزشک متخصص برای استان جذب شده است.

- محمدرضا نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به در دست ساخت بودن سه بیمارستان در استان لرستان، اظهار داشت: بیمارستان 520 تخت خوابی با همکاری قرارگاه خاتم در استان در حال ساخت است.

احداث 1000 تخت بیمارستانی وی با اشاره به ساخت بیمارستان 250 تختخوابی شهرستان کوهدشت، عنوان کرد: این بیمارستان با استفاده از تسهیلاتی که از بانک اخذ شده در حال ساخت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بیان داشت: همچنین بیمارستان 200 تخت خوابی شهرستان دورود با استفاده از تسهیلات بانکی در حال ساخت است.

نیکبخت با تاکید بر اینکه مجموع تخت های این سه بیمارستان در حال ساخت در استان، تقریباً هزار مورد است، افزود: از این تعداد حدود 400 تخت جایگزین بوده و 600 تخت دیگر به مجموع تخت های بیمارستانی استان اضافه شده است.

خریداری 77 تخت آی سی یو وی با اشاره به افزایش تخت در بیمارستان های فعلی استان، تصریح کرد: 77 تخت آی سی یو به مجموع تخت های بیمارستانی استان اضافه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه بالغ بر 400 تخت به مجموع تخت های بیمارستانی استان برای بیماران کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1000 تخت بیمارستانی در لرستان/ 80 پزشک متخصص جذب شد

ایجاد 1000 تخت بیمارستانی در لرستان/ 80 پزشک متخصص جذب شد