مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-30سياسي

فیروزکوه امن ترین شهرستان با پایین ترین آمار جرایم استان تهران


میزان وقوع جرایم در این شهرستان نسبت به سهم جمعیتی آن کمتر است و به جرأت می توانیم بگوییم این شهرستان امن ترین شهرستان با پایین ترین آمار جرایم استان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه روز چهارشنبه در حاشیه دومین نشست کمیته حقوقی و قضایی شرق استان تهران که در شهرستان فیروزکوه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیروزکوه یک دهم درصد وسعت استان تهران را در بر دارد و کم جمعیت ترین و وسیع ترین شهرستان استان تهران است.

وی افزود: شاید تصور شود در فیروزکوه با توجه به وسعت جغرافیایی وقوع جرم فراهم تر است اما با تشکر از عوامل انتظامی و قضایی و مجموعه شورای تأمین با هماهنگی های ایجاد شده میزان وقوع جرایم در این شهرستان نسبت به سهم جمعیتی آن کمتر است و به جرأت می توانیم بگوییم این شهرستان امن ترین شهرستان با پایین ترین آمار جرایم استان تهران است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه افزود: ساخت کمپ در شهرستانی مثل فیروزکوه به دلیل خوش آب و هوا بودن جنبه تنبیهی نخواهد داشت، با وجود اینکه کمپ ترک اعتیاد در شهرستان وجود ندارد مشکل جدی در حوزه موادمخدر و اعتیاد در شهرستان نداریم و نگاه ما پیشگیرانه بوده و پیشنهاد ما این است هماهنگی بین دستگاه های اجرایی ایجاد شود و حمایت هایی از معتادان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزکوه امن ترین شهرستان با پایین ترین آمار جرایم استان تهران

فیروزکوه امن ترین شهرستان با پایین ترین آمار جرایم استان تهران