مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-30سياسي

نقش یک خبرنگار در خودکشی پدر مرادی/ مسیح علی نژاد متهم ردیف اول


هرچند در این پرونده نمی توان به طور دقیق انگشت اتهام را به سمت مسیح علینژاد گرفت اما جنس اقدام انجام شده از همان جنسی است که وی در انجام آن تبحر زیادی دارد.

- خبرگزاری فارس- گروه حقوقی و قضایی: 24 تیر ماه امسال بود که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره تأیید حکم اعدام سه نفر در ارتباط با اغتشاسات آبان 98 این خبر را تأیید کرد.

وی در تشریح این خبر گفت: اینکه حکم  اجرا می شود یا خیر؟ باید بگویم که اجرای احکام فرایند قانونی دارد که باید طی شود ممکن است در این فرایند قانونی دادرسی های فوق العاده مانند اعمال 477 چه در این پرونده و چه در  سایر پرونده ها نتیجه پرونده را توام با تغییر کند.

تنها چندی پس از انتشار این خبر رسانه های بیگانه دست به کار شده و تلاش کردند تا جرائم 3 متهم محکوم به اعدام را مجرمان دارای جرم سیاسی قلمداد کرده و پرده حاشا بر جرائم ارتکابی این افراد بکشند.

توپخانه رسانه ای دشمن فعالیت خود را با شدت تمام پیگیری می کرد که خبری مهم در برخی از رسانه ها منتشر شد که حکایت از ورود رییس قوه قضاییه به پرونده این افراد و ارجاع پرونده به دیوان عالی کشور داشت.

این خبر که در ابتدا گمانه زنی محسوب می شد تنها دو روز بعد توسط سخنگوی قوه قضاییه تأیید شد و مشخص شد که رییس قوه قضاییه با درخواست اعما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش یک خبرنگار در خودکشی پدر مرادی/ مسیح علی نژاد متهم ردیف اول

نقش یک خبرنگار در خودکشی پدر مرادی/ مسیح علی نژاد متهم ردیف اول