مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 20:552020-09-30سياسي

اعلام هشدار صوتی کرونا در مناطق پرخطر شهر قم


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: به دنبال شیوع بیماری کرونا و افزایش چشمگیر مبتلایان شهرداری قم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بحران استان اعلام هشدار صوتی در خیابان های استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی کلانترزاده در بیست و پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی و کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با یی در این مناطق تقویت می شود.

به گفته کلانترزاده، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در میدان آستانه برنامه های هشداری به صورت نمادین اجرا می شود که استقبال خوبی از این برنامه شد.

وی با انتقاد از بی توجهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، تصریح کرد: سامانه 137، 190 و سازمان تبلیغات برای دریافت گزارش های برای اعلام تجمعات معرفی شده که تاکنون 626 مورد گزارش مردمی درباره برگزاری تجمع های ثبت شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: از 626 تماس مردمی، 147 مورد از تجمعات در حوزه شهرداری بود که شامل برگزاری ایستگاه های صلواتی، روزبازار، آرامستان ها، بوستان ها، اتوبوس ها و… است که پس از اعلام این گزارش های مردمی ارگان های مربوطه برای رفع تجمعات وارد عمل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام هشدار صوتی کرونا در مناطق پرخطر شهر قم

اعلام هشدار صوتی کرونا در مناطق پرخطر شهر قم