مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 19:502020-09-30اقتصادي

تکمیل سیل بند خرم جنوب کرمان نیازمند 2000 میلیارد تومان اعتبار


معاون امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به طرح هایی که برای مهار آب در بالادست پیش بینی شده، گفت: یکی از موارد مهم تکمیل سیل بند خرم در جنوب است که با تکمیل آن عملا دور همه محدوده های سیلابی گرفته می شود و آب عبور می کند.

- ایسنا/کرمان معاون امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به طرح هایی که برای مهار آب در بالادست پیش بینی شده، گفت: یکی از موارد مهم تکمیل سیل بند خرم در جنوب است که با تکمیل آن عملا دور همه محدوده های سیلابی گرفته می شود و آب عبور می کند.

دکتر سیدمصطفی آیت اللهی موسوی شامگاه چهارشنبه نهم مهرماه در جمع خبرنگاران درباره خسارت سیل به زیرساخت ها و بخش های مختلف استان کرمان در سال جاری اظهار کرد: در سیل سال جاری در بخش های مختلف زیرساخت، واحدهای مسکونی، کشاورزی و .

در استان کرمان خسارت به بار آمد که همه برآورد و در بازه زمانی مشخص به مرکز کشور ارائه شد.

وی افزود: با ابلاغ مصوبات از مرکز کشور، برخی از کارها انجام شده اما در بعضی موارد از جمله بخش کشاورزی هنوز ابلاغی مناسبی نداریم و با استفاده از توان استان قدری از امور را سامان داده ایم اما هنوز ابلاغ در این بخش صورت نگرفته است.

موسوی با اشاره به اینکه سال گذشته قانون جدید مدیریت بحران مصوب و تعاریف خاصی برای سطوح مدیریت بحران تدوین شد، تصریح کرد: نوک پیکان همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سیل بند خرم جنوب کرمان نیازمند 2000 میلیارد تومان اعتبار

تکمیل سیل بند خرم جنوب کرمان نیازمند 2000 میلیارد تومان اعتبار