مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 19:502020-09-30بين الملل

دستیار ارشد ظریف: آمریکا از خاک سوریه خارج شود


دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور سیاسی ضمن محکوم کردن حضور غیرقانونی آمریکا و اقدامات این کشور در غارت نفت سوریه و حمایت از گروه های تروریستی، - بر لزوم خروج آمریکا از این کشور و تداوم مبارزه با تروریسم تا زمان ریشه کن شدن آن از خاک سوریه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، دستیار ارشد وزیر امور خارجه ضمن محکوم کردن حضور غیرقانونی آمریکا و اقدامات این کشور در غارت نفت سوریه و حمایت از گروه های تروریستی، بر لزوم خروج آمریکا از این کشور و تداوم مبارزه با تروریسم تا زمان ریشه کن شدن آن از خاک سوریه تاکید کرد.

در تماس تلفنی آکیرا اندو هماهنگ کننده ویژه ژاپن در امور سوریه با علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی، آخرین تحولات سوریه از جمله نشست اخیر کمیته قانون اساسی، روند آستانه، وضعیت ادلب و شرق فرات و همچنین اوضاع بشر دوستانه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این گفت وگو دو طرف ضمن ابراز رضایت از برگزاری نشست سوم کمیته قانون اساسی در ژنو، از تداوم گفت وگوها و روند سیاسی به ویژه در چارچوب کمیته قانون اساسی حمایت کردند.

طرفین در این گفت وگو، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید اوضاع بشردوستانه در سوریه، بر لزوم ارسال هرچه بیشتر کمک های بشردوستانه از سوی جامعه بین المللی به این کشور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار ارشد ظریف: آمریکا از خاک سوریه خارج شود

دستیار ارشد ظریف: آمریکا از خاک سوریه خارج شود