مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 19:252020-09-30سياسي

لزوم استفاده ازظرفیت خیران برای تأمین زیرساخت های امنیت درخوزستان


نماینده دزفول در مجلس در شورای اسلامی گفت: لازم است از ظرفیت خیران کشور برای تأمین زیرساخت های امنیتی و رفع کمبودهای تجهیزاتی این حوزه استفاده شود.

- سید احمد آوایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، برقراری امنیت را در جامعه نیازمند بسیج عمومی دانست و اظهار کرد: امروزه مشکلات و مسائل متعددی باعث به وجود آمدن برخی ناامنی ها در جامعه شده که لازم است آسیب شناسی دقیقی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: در واقع باید سیاست های پیشگیرانه را اتخاذ کرد اما در صورت وقوع جرم، قوه قضاییه باید رسیدگی به پرونده مجرمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار خود قرار دهد تا زحمات نیروی انتظامی در دستگیری اشرار و متهمان مثمر ثمر واقع شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: موضوع مهم دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد ایجاد فرهنگ سازی متقابل میان مردم و نیروی انتظامی است.

در این زمینه نهادهایی همچون صدا و سیما، ائمه جمعه و سایر نهادهای فرهنگی باید با بسترسازی های مناسب، مردم را ترغیب کنند تا ضمن احترام به قوانین از تذکرات دلسوزانه نیروی انتظامی نیز تبعیت کنند تا به این شکل شاهد پایین آمدن بسیاری از تخلفات باشیم و در مقابل، پلیس نیز باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده ازظرفیت خیران برای تأمین زیرساخت های امنیت درخوزستان

لزوم استفاده ازظرفیت خیران برای تأمین زیرساخت های امنیت درخوزستان