مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 18:302020-09-30پزشكي

کرونا در تهران رکورد زد/درخواست اعمال محدودیت ها


رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، با اشاره افزایش چشمگیر موارد بیماری و مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: در صورت عدم اعمال محدودیت های جدی در استان شرایط تکران کننده ای پیش رویمان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی، گفت: پشنهاد اعمال محدودیت‌ها از ابتدای ارائه شد که هنوز پاسخ روشنی برایش دریافت نکردیم، این تاخیر‌ها نمی‌تواند نگرانی‌های ما را در شرایط بحرانی و کاملا قرمز تهران افزایش دهد.

ما آماده هستیم بسته اعمال محدودیت‌های کرونا در تهران را که با توجه به مصبه ستاد ملی در یک بازخ زمانی یک هفته‌ای خپاهد بود و قابلیت تمدید هم خواهد داشت از شنبه اعمال کنیم.

وی با اشاره به اینکه این اعمال محدودیت‌ها در گروه سه و چهار اعمال خواهد شد، اظهار کرد: اعمال این محدودیت‌ها در این سطوح از مصوبات ستاد ملی کرونا بوده که در شهر‌های قرمز اجرایی می‌شدند و تقاضای ما اعمال هرچه سریع‌تر این محدودیت‌ها در استان تهران است.

زالی افزود: همچنین بسته‌ای برای اعمال جرایم بازدارنده برای عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک در بخش‌های شلوغ و مورد نیاز هم از پیشنهادات ما بوده است که اگر قطعی شود از ابتدای هفته‌ی آینده اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در تهران رکورد زد/درخواست اعمال محدودیت ها

کرونا در تهران رکورد زد/درخواست اعمال محدودیت ها