مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 18:252020-09-30اقتصادي

شرکت ها برای شروع کسب وکار نیازی به شماره اقتصادی ندارند


فعالان اقتصادی می توانند بدون نیاز به شماره اقتصادی و صرفا با همان شناسه ملی خود، مجوزهای لازم برای شروع کسب و کار را اخذ نمایند.

- معاون سازمان امور مالیاتی، گفت: فعالان اقتصادی می توانند بدون نیاز به شماره اقتصادی و صرفا با همان شناسه ملی خود، مجوزهای لازم برای شروع کسب و کار را اخذ نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، مبنی بر روان سازی و تسهیل فضای کسب و کار و ایجاد پنجره واحد شروع کسب و کار، عنوان داشت: با همکاری سازمان امور مالیاتی کشور و معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، زمینه سهولت شروع کسب و کار بنگاه های اقتصادی و تسهیل در اخذ مجوزهای لازم از جمله شماره اقتصادی فراهم گردید.

وی اضافه کرد: با موافقت وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اصلاح فصل دوم آیین نامه اجرایی تبصره (3) ماده 169 قانون مالیات های مستقیم مصوب 1394/4/31، ضمن صدور بخشنامه ای از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، گام 45 در سامانه مالیاتی، در خصوص فرایند راستی آزمایی حذف شده است.

علیزاده در ادامه خاطرنشان ساخت: در حال حاضر و با اجرای بخشنامه سازمان که در همین راستا صادر گردید، اشخاص حقیقی به محض اخذ مجوز یا پروانه کسب و کار از اصناف و اتحادیه ها و همچنین اشخاص حقوقی و بنگاه های اقتصادی به محض ثبت در اداره ثبت شرکت ها، در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور نیز ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ها برای شروع کسب وکار نیازی به شماره اقتصادی ندارند

شرکت ها برای شروع کسب وکار نیازی به شماره اقتصادی ندارند