مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 18:152020-09-30بين الملل

مردم را برای اربعین سرگردان نکنید


یک هفته مانده تا اربعین، به نقل از سخنگوی نخست وزیر عراق، از موافقت با ورود 1500 زائر از هر کشور برای ادای زیارت اربعین خبر داده می شود، درحالی که دبیر ستاد مرکزی اربعین در ایران اعلام می کند عراق هیچ دعوتنامه رسمی به ایران نفرستاده است.

- یک هفته مانده تا اربعین، به نقل از سخنگوی نخست وزیر عراق، از موافقت با ورود 1500 زائر از هر کشور برای ادای زیارت اربعین خبر داده می شود، درحالی که دبیر ستاد مرکزی اربعین در ایران اعلام می کند عراق هیچ دعوتنامه رسمی به ایران نفرستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروازهای ایران و عراق که تنها راه باز ارتباطی بین دو کشور بود، با توجه به تحرکات تبلیغاتی برای سفر زائران ایرانی به سمت عراق و تجمعاتی که در مرزها صورت گرفته بود، در اطلاعیه ای از بسته بودن مرزهای ایران و عراق خبر داد و تاکید کرد: کماکان تمام مرزهای ایران با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع است.

اربعین سال گذشته، حدود 21 میلیون نفر در فاصله 16 روز در مراسم پیاده روی شرکت کردند که 17 میلیون نفر آنها شهروندان عراقی از داخل و خارج این کشور بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم را برای اربعین سرگردان نکنید

مردم را برای اربعین سرگردان نکنید