مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:552020-09-30اقتصادي

تکمیل امام زادگان آستارا با بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار


به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان امسال بیش از دو میلیارد تومان از محل نذورات و کمک های خیرین جهت تکمیل امام زادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا هزینه شده و در هفته وقف دو عدد گل دسته با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان نصب و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین ستار علی زاده عصر امروز در جریان بازدید از امام زادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو عدد گل دسته امام زادگان ابراهیم و قاسم(ع) با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان امسال در هفته وقف نصب و به بهره برداری می شود.

وی بتن ریزی حسینیه و شبستان حرم به مساحت یک هزار و 800 مترمربع را از دیگر اقدامات در حال انجام امام زادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا دانست و گفت: کاشی کاری، آیینه کاری و عملیات عمرانی 700 مترمربع از فضای داخل ضریح امام زادگان نیز تا 6 ماه دیگر تکمیل و آماده بهره برداری است.

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه امسال بیش از دو میلیارد تومان از محل نذورات و کمک های خیرین جهت تکمیل امام زادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا هزینه شده است، افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی اوقاف سالانه توسط تیم های بازرسی پایش و بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل امام زادگان آستارا با بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار

تکمیل امام زادگان آستارا با بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار