مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:452020-09-30بين الملل

تماس وزیران خارجه عراق و عربستان با محوریت حفاظت از هیئت های دیپلماتیک


وزیر امور خارجه عراق در تماس تلفنی با همتای سعودی خود درباره سازوکار تقویت مناسبات مشترک و تلاش ها برای حفاظت از هیئت های دیپلماتیک رایزنی کرد.

- وزیر امور خارجه عراق در تماس تلفنی با همتای سعودی خود درباره سازوکار تقویت مناسبات مشترک و تلاش ها برای حفاظت از هیئت های دیپلماتیک رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، فواد حسین ، وزیر امور خارجه عراق در تماس تلفنی با فیصل بن فرحان ، همتای سعودی خود درباره سازوکار تقویت مناسبات فیمابین و راهکارهای فعال سازی همکاری در زمینه های مختلف از جمله حوزه های سیاسی، اقتصادی و امنیتی گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت امور خارجه عراق، طرفین در این گفت وگوی تلفنی درخصوص دیدگاه ها و ارزیابی های خود در قبال تحولات منطقه ای مورد اهتمام مشترک، مقابله با چالش های مختلف فرا روی منطقه، پیشبرد راهکارهای مسالمت آمیز که می تواند امنیت و ثبات به ارمغان بیاورد و ارتقای روند همکاری در راستای آرمان های صلح خواهانه و توسعه محور تبادل نظر کردند.

رییس دستگاه دیپلماسی عراق در پایان ضمن تاکید بر لزوم احترام به حاکمیت عراق و حمایت از تلاش های ثبات خواهانه در منطقه، مجددا از پایبندی عراق به حفاظت از هیئت های دیپلماتیک و احترام به دیپلمات ها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس وزیران خارجه عراق و عربستان با محوریت حفاظت از هیئت های دیپلماتیک

تماس وزیران خارجه عراق و عربستان با محوریت حفاظت از هیئت های دیپلماتیک