مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:252020-09-30حوادث

3طبیعت گرد مفقود در جنگل ابر شاهرود پیدا شدند


رییس هلال احمر شاهرود از انجام عملیات جستجو برای یافتن سه طبیعت گرد در جنگل ابر خبر داد و گفت: این گردشگران در محدوده شیرین آباد یافت و به پایگاه منتقل شدند.

- حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از پایان جستجو برای سه طبیعت گرد در جنگل ابر شاهرود خبر داد و بیان کرد: شامگاه سه شنبه خبر فقدان سه گردشگر به پایگاه امداد و نجات هلال احمر واصل شد و در پی آن مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر نسبت به اعزام نیروی امدادی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه همزمان با شامگاه سه شنبه عملیات جستجو تا ساعت سه بامداد ادامه یافت، افزود: همزمان تیم امداد و نجات کوهستان شاهرود به حالت آماده باش درآمدند تا با روشنایی هوا، فرآیند کاوش و نجات گمشدگان با تجهیزات کامل آغاز شود.

رییس جمعیت هلال احمر شاهرود گفت: نجات گران تیم کوهستان شهرستان، ساعت شش بامداد عملیات جست و جو و نجات را آغاز و پس از طی مسیری چهار و نیم ساعته و طبق اطلاعاتی که از همراهان گمشدگان داشتند، در محدوده روستای شیرین آباد استان گلستان به آن ها دسترسی پیدا کردند.

اسماعیلی افزود: عملیات نجات مفقودان در جنگل ابر، ساعت 21 امروز ادامه داشت و افراد به منطقه امن منتقل شدند، بیان کرد: طبیعت گردان و کوهنوردان خواست قبل از هرگونه استقرار در طبیعت یا کوهنوردی، نسبت به بررسی شرایط ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3طبیعت گرد مفقود در جنگل ابر شاهرود پیدا شدند

3طبیعت گرد مفقود در جنگل ابر شاهرود پیدا شدند