مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:202020-09-30سياسي

توضیح ایران خودرو درباره واگذاری خودروی دنا پلاس به مجلس


به درخواست این نهاد، ناوگان حمل و نقل مجلس نوسازی می شود و برهمین اساس، در آغاز مجلس یازدهم نیز با ارسال درخواست از سوی مجلس این اقدام طبق روال دوره های گذشته صورت گرفته است.

- معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو درباره ارائه خودرو ی دنا پلاس به مجلس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو بابک رحمانی درباره تحویل محصول به مجلس شورای اسلامی گفت: با شروع هر دوره مجلس شورای اسلامی، به درخواست این نهاد، ناوگان حمل و نقل مجلس نوسازی می شود و برهمین اساس، در آغاز مجلس یازدهم نیز با ارسال درخواست از سوی مجلس این اقدام طبق روال دوره های گذشته صورت گرفته است.

وی در ادامه در مورد چگونگی تولید خودروی دنا پلاس اتوماتیک و واگذاری ان به مشتریان نیز گفت:محصول دناپلاس اتوماتیک ایران خودرو،‌ براساس موعد تحویل درحال واگذاری به مشتریان است و عامل اصلی تاخیر در تحویل نیز موضوع قیمت گذاری آن بوده است.

وی با بیان این که طبق اعلام قبلی، بالغ بر 2500 دستگاه دناپلاس اتوماتیک به مشتریان تخصیص یافته گفت: دعوتنامه های موعد تحویل بهار امسال ارسال شده و خودروها براساس زمانبندی که به مشتریان اعلام شده در حال واگذاری است و دعوتنامه های موعد تحویل تابستان نیز به زودی ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح ایران خودرو درباره واگذاری خودروی دنا پلاس به مجلس

توضیح ایران خودرو درباره واگذاری خودروی دنا پلاس به مجلس