مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-30سياسي

تامین سرمایه صندوق نوآوری مسیر را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان هموار می کند


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: در شرایط کرونا شرکتهای دانش بنیان توانستند نیازهای کشور را مرتفع کنند و امیدواریم با تلاش برای تامین اعتبارات این صندوق این مسیر ادامه یابد.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: در شرایط کرونا شرکتهای دانش بنیان توانستند نیازهای کشور را مرتفع کنند و امیدواریم با تلاش برای تامین اعتبارات این صندوق این مسیر ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی وحدت امروز در نشست هماهنگی حمایت شبکه بانکی از شرکت های دانش بنیان که به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد، با اشاره به نقش صندوق نوآوری و شکوفایی در تامین مالی شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: برای تامین مالی این شرکت ها ابزارهای مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به شبکه بانکی کشور اشاره کرد.

وی با بیان اینکه وارد شدن بانک ها به حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان موجب شده که برای آنها نیز فرصتی را فراهم کند، خاطر نشان کرد: نتایج بررسی ها نشان می دهد که شرکت های دانش بنیان به سیستم بانکی بدهی ندارند و این امر نشان می دهد که این شرکت ها برای سیستم بانکی بهترین مخاطبان در شرایط بد اقتصادی کشور به شمار می روند.

وحدت، با اشاره به رشد جهش شرکت های دانش بنیان از سال 97 تاکنون، این رشد را مرهون همکاری شبکه بانکی دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین سرمایه صندوق نوآوری مسیر را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان هموار می کند

تامین سرمایه صندوق نوآوری مسیر را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان هموار می کند