مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:002020-09-30سياسي

آماده هرگونه کمک برای حل وفصل اختلافات آذربایجان و ارمنستان هستیم


رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر به رسمیت شناختن تمامیت ارضی کشور آذربایجان از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: آماده هرگونه کمک برای پایان مناقشه و حل وفصل اختلافات دو کشور از طریق گفت وگو و در چارچوب مقررات حقوق بین المللی هستیم.

- رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر به رسمیت شناختن تمامیت ارضی کشور آذربایجان از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: آماده هرگونه کمک برای پایان مناقشه و حل وفصل اختلافات دو کشور از طریق گفت وگو و در چارچوب مقررات حقوق بین المللی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‏مواضع جمهوری اسلامی ایران در مورد کشور آذربایجان همیشه شفاف بوده؛ تمامیت ارضی این کشور را به رسمیت شناخته و پایان اشغال را موجب ثبات در منطقه می دانیم.

آماده هرگونه کمک برای پایان مناقشه و حل وفصل اختلافات دو کشور از طریق گفت وگو در چارچوب مقررات حقوق بین المللی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واعظی همچنین صبح چهارشنبه در تماس تلفنی شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر آذربایجان با وی، تاکید کرد: در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان از جایگاه مهم و خاصی برخوردار است و ما همواره از هر فرصتی برای تقویت و توسعه روابط و مناسبات خود با این کشور استفاده کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده هرگونه کمک برای حل وفصل اختلافات آذربایجان و ارمنستان هستیم

آماده هرگونه کمک برای حل وفصل اختلافات آذربایجان و ارمنستان هستیم