مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:552020-09-30سياسي

عده ای به دنبال انحلال شورای شهر رشت هستند/رشتوندان حوصله سیاسی بازی را ندارند


جلسه شورای شهر رشت برگزار و اعضا از تلاش برخی برای انحلال این شورا به خاطر مسائل به وجود آمده خبر داده و به دلزدگی رشتوندان از سیاسی بازی ها اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با محوریت انتخاب شهردار عصر چهارشنبه در محل دفتر شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

احمد رمضان پور نرگسی رییس شورای شهر رشت در این جلسه با اشاره به برخی جوسازی ها در زمینه انتخاب شهردار رشت، گفت: در مجالس کشور و حتی دنیا اتفاقاتی رخ می دهد که برای تصمیم گیری در مورد مدیریت شهری به زمان بیشتری نیاز دارند در این راستا تشویق اذهان عمومی و جو سازی قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه در جلسات گذشته اعضای شورا به دنبال راه حل مناسب برای انتخاب بهترین گزینه برای سمت شهرداری این شهر بودند گفت: در این میان عده ای به دنبال انحلال و تعطیلی شورای شهر رشت هستند.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه از دستگاه های نظارتی، فرماندار و استاندار درخواست داریم در این مساله ورود کند، افزود: اگر شورایی هم تخلف کند زمان می برد تا اثبات شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید تحت تأثیر هر حرف و نوشته ای قرار بگیریم، تصریح کرد: بیش از سه سال است که این شورا مظلومانه به کار خود ادامه می دهد امروز هم تلاش می شود تا با انتخاب یک گزینه بومی برای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای به دنبال انحلال شورای شهر رشت هستند/رشتوندان حوصله سیاسی بازی را ندارند

عده ای به دنبال انحلال شورای شهر رشت هستند/رشتوندان حوصله سیاسی بازی را ندارند