مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-30سياسي

انتقاد از کوتاهی ها در انتقال حق آبه تالاب بین المللی قوریگل


فرماندار بستان آباد از کوتاهی ها در امر انتقال حق آبه قوریگل گلایه کرد و خواستار تسریع در انتقال حق آبه این تالاب در موعد مقرر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرمانداری بستان آباد، یداله الهیاری امروز در جلسه کمیته محلی مدیریت تالاب بین المللی قوریگل در شهرستان بستان آباد با بیان اینکه حق آبه تالاب بین المللی قوریگل همه ساله از 15 آبان ماه تا 15 اردیبهشت سال آینده است افزود: باید تلاش شود انتقال حق آبه به این تالاب هر چه سریع تر تسریع شود.

فرماندار بستان آباد با اشاره به لزوم ساماندهی کانال انتقال حق آبه تالاب قوریگل از روستاهای نوجه ده کوه و هراب گفت: متأسفانه در این مسیر شاهد هدر رفت آب هستیم.

الهیاری ضمن تاکید بر اجرایی نمودن مصوبات جلسات، از کوتاهی برخی از ادارات و نهادها در امر انتقال حق آبه قوریگل ابراز گلایه کرد و افزود: آب در بالا دستی موجود هست ولی برای انتقال آن دچار مشکل هستیم.

فرماندار بستان آباد با بیان اینکه در بالا دستی به کانال آب 300 متر مکعب آب وارد می شود ولی در ورود آن به تالاب تنها 100 متر مکعب را شاهد هستیم افزود: باید تلاش شود هر چه سریع تر نسبت به رفع مشکل در این زمینه اقدام کارشناسی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کوتاهی ها در انتقال حق آبه تالاب بین المللی قوریگل

انتقاد از کوتاهی ها در انتقال حق آبه تالاب بین المللی قوریگل