مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-30سياسي

پهپادهای ارتش و نیروهای مسلح تولید داخل هستند


فرمانده گروه پهپاد ارتش با اشاره به اینکه ایران جز 5 کشور برتر جهان در حوزه پهپاد محسوب می شود، گفت: تمام پهپادهای مورد بهره برداری در ارتش و نیروهای مسلح تولید داخل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ شهرام حسن نژاد در آیین اهدای ماکت پهپاد انتحاری کیان به موزه مقاومت، ایثار و پیروزی شهرستان ری با اشاره به اینکه این ماکت که امروز به این مجموعه اهدا شد به صورت موشک کروز عمل می کند اظهار داشت: تفاوت آن با موشک در این است که در حال برنامه ریزی اگر منصرف شویم می توانیم پرنده را پس از پرتاب برگردانیم.

حسن نژاد با بیان اینکه رویکرد نیروی زمینی ارتش با تدابیر فرمانده معظم کل قوا از رویکرد صرفاً دفاعی به رویکرد تهاجمی تغییر کرده است گفت: ما هم اکنون دارای سامانه های رزمی، انتحاری، فاوا و جنگ های الکترونیکی هستیم و فقط به مراقبت پهپادی اکتفا نکرده ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون گروه پهباد در نیروی زمینی از علم روز دنیا در حوزه های نظامی برخوردار است، افزود: ایران جز 5 کشور برتر جهان در حوزه پهباد محسوب می شود و باید اعلام کنیم که تمام پهپادهایی که امروز در ارتش و نیروهای مسلح مورد بهره برداری قرار می گیرد، تولید داخل است و هیچ قسمتی از کشورهای دیگر وارد نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپادهای ارتش و نیروهای مسلح تولید داخل هستند

پهپادهای ارتش و نیروهای مسلح تولید داخل هستند