مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:152020-09-30سياسي

ضعف در مستندنگاری نیروی هوایی باید برطرف شود


فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس نورچشم ما و مولد انرژی نهاجا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به افتخار حضور چهل نفر از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، از چهل عنوان کتاب دفاع مقدس هوایی رونمایی شد و باید در آینده ضعف در بحث تالیف کتب با عناوین مختلف و مستندنگاری در نیروی هوایی برطرف بشود.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: هنگامی که یک خلبان برای انجام ماموریتی اعزام می‌شود؛ کسی همراه او نیست و به این دلیل تنها راه ثبت خاطرات و مستند نگاری، دعوت از خود خلبانان پیشکسوت و مصاحبه با این عزیزان است و دراین زمینه باید کار‌های بیشتری صورت بگیرد؛ و کتب بیشتری تالیف گردد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نور چشم ما و مولد انرژی برای مجموعه نیروی هوایی هستند و بر اساس نقشه راه تعریف شده درصدد افزایش برنامه‌های مصاحبه با پیشکسوتان و ثبت خاطرات این عزیزان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف در مستندنگاری نیروی هوایی باید برطرف شود

ضعف در مستندنگاری نیروی هوایی باید برطرف شود