مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:052020-09-30ورزشي

«زهرا رجبی» برترین بانوی دارتر ایران شد/ درخشش بانوان دونده استان در مسابقات کشوری


«زهرا رجبی» به عنوان بانوی برتر دارتر ایران در سال 98 برگزیده شد و هیات اسکواش خراسان جنوبی رتبه نخست ارزیابی کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در ارزیابی فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران هیأت خراسان جنوبی رتبه نخست عملکردی فصل تابستان سال 99 را به خود اختصاص داد.

هیأت اسکواش خراسان جنوبی در این ارزیابی با کسب 880 امتیاز و به تفکیک در بخش قهرمانی 400 امتیاز و بخش همگانی توانست بالاتر از استان های برخوردار از زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری همچون تهران قرار گیرد.

استان های خراسان رضوی با کسب 750 امتیاز جایگاه دوم و همدان با کسب 720 امتیاز در رتبه سوم ارزیابی فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران را به دست آورند.

زهرا رجبی برترین بانوی دارتر ایران شد نتایج ارزیابی گروه آموزش دارت ایران با حضور تعدادی از مربیان، قهرمانان و کارشناسان این رشته ورزشی صاحب نظر بودند، اعلام شد.

زهرا رجبی از خراسان جنوبی به عنوان برترین دارتر سال 98 ایران برگزیده شد، فاطمه صفی از اصفهان، حسین اعرابی از اصفهان و مهرداد سیفی نیز از تهران رتبه های بعدی نظرسنجی را کسب کردند.

درخشش دختران دومیدانی کار استان در مسابقات باشگاه های کشور پرونده مسابقات دو ومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در مجموعه ورزشی آفتاب تهران با معرفی برترین ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زهرا رجبی» برترین بانوی دارتر ایران شد/ درخشش بانوان دونده استان در مسابقات کشوری

«زهرا رجبی» برترین بانوی دارتر ایران شد/ درخشش بانوان دونده استان در مسابقات کشوری