مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:052020-09-30اجتماعي

7هزار بسته لوزام التحریر بین دانش آموزان محروم قزوین توزیع می شود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین گفت: 7هزار بسته لوزام التحریر بین دانش آموزان محروم در استان قزوین در سومین مرحله از پویش اهدای نوشت افزار توزیع می شود.

- مرتضی فرخی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین،  با اشاره به توزیع 7هزار بسته لوزام التحریر بین دانش آموزان محروم استان گفت: این مرحله سومین مرحله از پویش اهدای نوشت افزار در سال 99 و در ماه های شهریور و مهر است که توسط  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اجرا می شود.

وی افزود: در سومین مرحله پویش احسان مشق 1میلیون بسته نوشت افزار در سراسر کشور به تفکیک مقاطع تحصیلی و جنسیت توزیع خواهد شد.

فرخی با اشاره به شناسایی جامعه هدف اظهار داشت: به منظور جلوگیری از دوباره کاری با همکاری ائمه جمعه و جماعت، نهادهای  حمایتی، بسیج سازندگی و سپاه لیست یکپارچه تهیه شده است و در این زمینه بانک اطلاعاتی خوبی داریم و خانواده های هدف با راستی آزمایی شناسایی شده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به شروع سالتحصیلی، تلاش ما این است که در سه الی چهار روز آینده بسته های نوشت افزار در اختیار خانواده های هدف قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7هزار بسته لوزام التحریر بین دانش آموزان محروم قزوین توزیع می شود

7هزار بسته لوزام التحریر بین دانش آموزان محروم قزوین توزیع می شود