مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-30اجتماعي

افتتاح نخستین مرکز توتیای کسب و کار شهرداری تهران


نخستین مرکز توتیای کسب و کار شهرداری تهران، در منطقه 9 تهران به وسعت 500 متر مربع افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مصطفی موسوی لاری شهردار منطقه 9 پایتخت در مراسم افتتاح این مرکز گفت: در تلاشیم تا با ایجاد اشتغال و کارآفرینی در این منطقه به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنیم و به تبع آن به شهری پایدار و پویا برسیم.

موسوی لاری افزود: پایدار ساختن و تداوم کسب و کار از مسایل بسیار مهم می باشد که در این مراکزی که به همت سازمان خدمات اجتماعی و شهرداری های مناطق رقم میخورد ممکن خواهد شد.

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز در این مراسم با تشریح اینکه این طرح در ادامه و پیوسته به طرح ابتکار و در حوزه تسهیلگری می باشد افزود: یکی از مهم ترین هدف های توسعه اقتصادی در هر منطقه و شهری، ایجاد اشتغال و مهم ترین سازوکار و ابزار آن، کارآفرینی است که باعث کاهش بیکاری و افزایش بهره وری افراد و منابع و همچنین پایداری آن شغل است.

سید مالک حسینی با تاکید بر نقاط شاخص این طرح خاطر نشان کرد: محوریت در این طرح توتیا، محله محوری و همچنین تسهیلگری در توسعه کسب و کار است.

وی در پایان با بیان این مطلب که این مرکز به نوعی تلاش برای رفتن به سمت اقدامات پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی و آینده است اظهار داشت: نتایج توسعه کارآفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مرکز توتیای کسب و کار شهرداری تهران

افتتاح نخستین مرکز توتیای کسب و کار شهرداری تهران