مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-30اجتماعي

تردد ناوگان حمل پسماند به صورت شبانه روزی با مجوز راهور


در نشستی که به منظور تعامل و همکاری پلیس راهور تهران بزرگ با سازمان مدیریت پسماند برگزار شد با تردد خودروهای حمل پسماند و ماشین آلات برف روبی در کلیه ساعات شبانه روز موافقت شد.

- ‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست همکاری و تعامل سازمان با پلیس راهور تهران بزرگ ‏با حضور سرهنگ محمد رزاقی معاون عملیات، سرهنگ مسلم موسوی پناه رییس اداره حمل و نقل و سرهنگ ‏مرتضی گنجی رییس اداره حقوقی پلیس راهور تهران بزرگ به همراه مهدی نصرزاده معاون مالی و ‏اداری، مجید نوربخش معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق، مهدی احمد مهرابی معاون پسماندهای ساختمانی و عمرانی و علیرضا رباطی معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

‏ در این جلسه که در ادامه جلسات پیشین و در تکمیل توافقات انجام شده سازمان با پلیس راهور بود، مقرر شد ساماندهی ناوگان حمل پسماند با تجمیع پتانسیل های دوطرف بهبود یابد و با ورود پلیس راهور به عنوان ضابط قضایی ‏از تخلفات ناشی از فعالیت خودروهای حمل پسماند جلوگیری شود.

‏ در این نشست، معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند ‏از آشکارسازی پلاک خودروهای ناوگان حمل پسماندهای شهری در آینده ای نزدیک خبر داد ‏و گفت: این اقدام به منظور سهولت در انجام ماموریت های پلیس راهور صورت می گیرد و تا چند روز آتی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد ناوگان حمل پسماند به صورت شبانه روزی با مجوز راهور

تردد ناوگان حمل پسماند به صورت شبانه روزی با مجوز راهور