مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-30سياسي

به آینده درخشان صنعت گردشگری امیدواریم


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که گردشگری، هنرصنعتی مولد است که به آینده درخشان آن، امیدواریم، گفت: برای توسعه گردشگری، تمام حمایت های لازم و قانونی را انجام خواهیم داد و تمامی دستگاه های اجرایی نیز مکلف به توجه ویژه نسبت به این موضوع هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که گردشگری، هنرصنعتی مولد است که به آینده درخشان آن، امیدواریم، گفت: برای توسعه گردشگری، تمام حمایت های لازم و قانونی را انجام خواهیم داد و تمامی دستگاه های اجرایی نیز مکلف به توجه ویژه نسبت به این موضوع هستند.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار فعالان حوزه گردشگری با وی به مناسبت هفته گردشگری، گفت: رفع مشکل بیکاری و اشتغال زایی برای جوانان، اولویت اصلی جامعه است و گردشگری به عنوان یک هنرصنعت می تواند در تحقق این هدف، موثر باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر گردشگری، حوزه آی تی و آی سی تی و خدمات وابسته به این دو بخش نیز می توانند باعث رونق اشتغال و توسعه اقتصادی در جامعه شوند.

وی با بیان این که گردشگری، صرفاً یک حوزه کاری نیست، بلکه یک حوزه دیپلماسی هم محسوب می شود، گفت: توسعه مبادلات گردشگری با کشورهای همسایه از اولویت های اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به آینده درخشان صنعت گردشگری امیدواریم

به آینده درخشان صنعت گردشگری امیدواریم