مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-30اقتصادي

نظارت جدی بر تولید و توزیع ماسک استاندارد در آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر نظارت جدی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر تولید ماسک استاندارد تأکید کرد و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر نظارت جدی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر تولید ماسک استاندارد تأکید کرد و گفت: در شرایط فعلی، دسترسی مردم به ماسک استاندارد فوق العاده مهم است و دستگاه های مسئول باید امکان این کار را فراهم کنند.

علی جهانگیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، نظارت بر کیفیت محصولات تولیدی را وظیفه اصلی دستگاه های دولتی برشمرد و گفت: دستگاه های نظارتی باید از تولید و توزیع تولیدات بی کیفیت جلوگیری کنند.

وی با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مسئول نظارت بر تولید ماسک استاندارد هستند، افزود: تولید ماسک که یک کالای بهداشتی و سلامت محور است، باید با مجوز انجام شود و تولید ماسک بدون گواهی فنی تخلف است.

وی هم چنین بر سامان دهی توزیع ماسک در بازار تأکید کرد و گفت: داروخانه ها، فروشگاه های مواد بهداشتی و شوینده، سوپرمارکت ها و واحدهای دارای مجوز، مجاز به فروش ماسک هستند و واحدهای دیگر حق توزیع ماسک را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی بر تولید و توزیع ماسک استاندارد در آذربایجان شرقی

نظارت جدی بر تولید و توزیع ماسک استاندارد در آذربایجان شرقی