مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-30اقتصادي

تاکید بر توسعه روابط اقتصادی خراسان جنوبی با افغانستان


در دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر نیرو بر استفاده مطلوب از ظرفیت های کشور افغانستان و توسعه روابط اقتصادی استان با این کشور همسایه تاکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر نیرو بر استفاده مطلوب از ظرفیت های کشور افغانستان و توسعه روابط اقتصادی استان با این کشور همسایه تاکید شد.

محمدصادق معتمدیان، امروز چهارشنبه 9 مهر در این دیدار که با حضور دو تن از معاونین وزارت نیرو همراه بود، ضمن تشریح ظرفیت های بالقوه استان اظهار کرد: از پتانسیل هم مرزی با کشور افغانستان می توان در بهره گیری هر چه بیشتر از این ظرفیت ها استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مسئولیت وزیر نیرو به عنوان رییس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و افغانستان، توسعه روابط اقتصادی استان با کشور همسایه را خواستار شد.

استاندار خراسان جنوبی ضمن ارائه توضیحات جامع در خصوص مرز ماهیرود و اقدامات استان در راستای بهسازی شرایط برای تجار ایرانی و افغانستانی، تصریح کرد: در موقعیتی که شیوع کرونا، مبادلات مرزی را در همه مناطق کشور تحت الشعاع قرار داده، تسهیل شرایط و تأمین زیرساخت های لازم در این مرز، رشد صادرات را به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر توسعه روابط اقتصادی خراسان جنوبی با افغانستان

تاکید بر توسعه روابط اقتصادی خراسان جنوبی با افغانستان