مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:002020-09-30سياسي

ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان بررسی شد


مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال علم و فناوری اداره کل ارتباطات استان سمنان بررسی شد، گفت: - مراحل اولیه این امر اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صدیقی غروب چهارشنبه در جلسه هماهنگی و بررسی روند اجرایی راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تلاش ما برای بهره برداری از این واحد و استفاده از حداکثر ظرفیت استان به منظور فعالیت مستمر و با قدرت این واحد است، تاکید کرد: ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان بررسی شده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان اولین استانی بود که تفاهم نامه این مهم با امضا وزیر منعقد و مراحل اجرایی آغاز شد، افزود: پر رنگ بودن مرزهای سازمانی، یکی از مولفه هایی است که همکاری و هماهنگی را کمرنگ کرده و باید با هماهنگی و وفاق جمعی و با کمرنگ کردن مرزهای سازمانی در جهت نهایی شدن مراحل اجرایی و بهره برداری از این واحد گام برداریم.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس پارک فاوای این وزارتخانه، گفت: بازدید از مکان انتخابی امروز انجام می شود؛ برداشت اولیه انجام و طراحی به منظور تجهیز این واحد در دستور کار قرار می گیرد و آمادگی فضای فیزیکی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان بررسی شد

ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان بررسی شد