مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-30پزشكي

امضای تفاهم نامه واگذاری بیمارستان الغدیر پردیس میان وزارت بهداشت و خیران


فرماندار شهرستان پردیس از امضای تفاهم نامه واگذاری بیمارستان الغدیر میان خیران، معاونان وزیر بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در جلسه بررسی وضعیت بیمارستان الغدیر و ارائه راه کارهایی برای تسریع در راه اندازی این بیمارستان اظهار کرد: تفاهم نامه مربوطه میان معاونان وزیر بهداشت، خیران، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی و فرمانداری به امضاء رسیده و تاکنون اقدامات زیادی در این رابطه انجام گرفته و نواقص موجود برای راه اندازی بیمارستان و سایر اقدامات لازم مشخص و اعلام شده است.

وی با تشریح وضعیت موجود شهرستان در مباحث بهداشتی و درمانی و تأکید بر اهمیت راه اندازی هر چه سریع تر این بیمارستان الغدیر ادامه داد: امیدوارم با این تفاهم نامه و همکاری و همت همگانی با افتتاح بیمارستان خدمات بهتری در زمینه سلامت به مردم ارائه شود.

مسؤول راه اندازی بیمارستان الغدیر نیز در این نشست بر اراده موجود برای راه اندازی بیمارستان تأکید کرد و پس از تبادل نظر و ارائه راهکار مقرر شد؛ برنامه زمان بندی راه اندازی و افتتاح بیمارستان تهیه و در اختیار فرمانداری قرار گیرد همچنین پیگیری مستمر برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه واگذاری بیمارستان الغدیر پردیس میان وزارت بهداشت و خیران

امضای تفاهم نامه واگذاری بیمارستان الغدیر پردیس میان وزارت بهداشت و خیران