مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-30اقتصادي

11 ایستگاه پمپاژ لرستان در دستور واگذاری به بخش خصوصی


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 11 پروژه ایستگاه پمپاژ بخش کشاورزی استان در دستور واگذاری به بخش خصوصی قرار گرفته اند.

- ایسنا/لرستان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 11 پروژه ایستگاه پمپاژ بخش کشاورزی استان در دستور واگذاری به بخش خصوصی قرار گرفته اند.

نامدار صیادی امروز نهم مهرماه، اظهار کرد: واگذاری این پروژه ها بر اساس دستورالعمل واگذاری پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای به بخش غیردولتی به استناد ماده 27 قانون الحاق 2 بودجه سال 99 کشور انجام می شود.

وی تصریح کرد: واگذاری این پروژه ها یکی از اولویت های بخش کشاورزی است و رویکرد سازمان جهاد کشاورزی لرستان نسبت به این مسئله مثبت بوده و تمام تلاش خود را برای واگذاری به بخش خصوصی بکار خواهیم گرفت.

معاون جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا 11 پروژه به صورت اولویت بندی شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام شده اند و در حال حاضر هفت پروژه خلاصه اطلاعات آن ها در کاربرگ های شماره یک تا سه تکمیل شده است.

صیادی اضافه کرد: در این راستا سه پروژه ایستگاه پمپاژ میشاخور و زوران چم در شهرستان چگنی و ایستگاه پمپاژ چم کبود خاصی آباد شهرستان رومشکان گزارش تصمیم آنها آماده شده که نیاز است گزارش تصمیم این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 ایستگاه پمپاژ لرستان در دستور واگذاری به بخش خصوصی

11 ایستگاه پمپاژ لرستان در دستور واگذاری به بخش خصوصی