مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-30بين الملل

مدیریت کرونا جز با استفاده از ماسک و جریمه بی توجهان ممکن نیست


اگر استفاده از ماسک و اعمال جریمه برای بی توجهان به رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت شود، می توان در وضعیت شیوع آنفلوآنزا نیز ویروس کرونا را کنترل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم جان بابایی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس ایجاد نشده و با همان قدرت باعث مرگ می شود و بررسی ها نشان داده قدرت انتقال این ویروس افزایش نیز داشته است.

مدیریت ویروس جز با استفاده از ماسک و جریمه بی توجهان ممکن نیست وی با اشاره به وضعیت بد کرونا در کشورهای جهان  از جمله آمریکا و فرانسه خاطرنشان کرد: رفتار کشور ما در زمینه شیوع بیماری وضعیت سینوسی بود و به جز تعطیلات نوروز که مردم رعایت کردند، باید از تجربیات و سناریو های سایر کشورهای درگیر استفاده کرد.

جان بابایی اضافه کرد: هیچ کشوری جز با  الزام استفاده از ماسک و اعمال جریمه برای افرادی که رعایت نمی کنند نتوانسته است این ویروس را مدیریت کند و ما نیز باید این موارد را رعایت کنیم.

وی بیان داشت: اگر همین موارد استفاده از ماسک و اعمال جریمه برای بی توجهان به رعایت پروتکل ها رعایت شود می توان در وضعیت شیوع آنفلوآنزا نیز این ویروس را کنترل کرد.

تقدیر معاون وزیر از تعهد کادر درمانی در چهارمحال و بختیاری معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: پزشکان و کادر درمان این استان بسیار مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت کرونا جز با استفاده از ماسک و جریمه بی توجهان ممکن نیست

مدیریت کرونا جز با استفاده از ماسک و جریمه بی توجهان ممکن نیست